دیدار مدیر کل کمیته امداد بشاگرد با پرسنل این اداره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 1270
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بشاگرد گفت: در حال حاضر بیشترین تلاش ما باید در کار توانمندسازی مددجویان باشد و ما باید برای سایر استانها الگو باشیم.

 برادران والی

به گزارش عصر بشاگرد، حاج محمود والی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بشاگرد در جمع کارکنان این اداره گفت: ما همواره باید به یاد خداوند باشیم، مطیع امر الهی باشیم و سعی کنیم مطیع شیطان نباشیم. ما همه امدادی هستیم و متصل هستیم به مقام معظم رهبری و باید حواسمان جمع باشد و همچنین از یک طرف به فقرا و درماندگان وصل هستیم.

والی اظهار داشت: ما همه پرسنل مجموعه امداد هستیم و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا خصوصیات اخلاقی خوبی داشته باشیم و با صبر و حوصله زیاد با مردم رفتار کنیم. همه ما یک روز رفتنی هستیم و تنها چیزی که از ما ماندگار خواهد شد اخلاق و رفتار خوب است.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین تلاش ما باید در کار توانمندسازی مددجویان باشد و ما باید برای سایر استانها الگو باشیم.

حاج محمود در خطاب به کارکنان امداد بشاگرد گفت: به هیچ عنوان به فکر پست و مقام نباشید و تمام فکر و ذکر شما کار و خدمت به مددجویان باشد چرا که در امداد پست و مقام وجود ندارد و همه باهم دوست و رفیق هستیم

مدیر کل کمیته امداد بشاگرد ادامه داد: من والی با همه شما پرسنل دوست، رفیق و همکار هستم و هیچ گونه ادعای بزرگتری نسبت به شما ندارم.

محمود والی گفت: آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نظر مثبتی نسبت به شهرستان بشاگرد دارد و منظورشان این است که بشاگرد باید توانمند باشد.

والی افزود: باید تلاش شود که خروجی مددجوی امداد فقط فوتی و ازدواج نباشد، با خودکفائی و توانمند سازی هم خروجی داشته باشد.

 پرسنل کمیته امداد

حاج امیر والی نیز در این جلسه یادآور شد: دورانی مرحوم حاج عبدالله خودش آرد را خالی می کرد و حاج محمود هم پابه پای حاج عبدالله کار می کرد.

وی گفت: عشق و علاقه ای که قدیم در بچه های امداد بود الان کم شده و سعی کنیم بچه های امدادی به همان عشق و علاقه قدیم برگردند.

امیر والی افزود: طبق گفته حاج محمود والی؛ کمیته امداد به اسم حضرت امام (ره) و در حال حاضر به اسم مقام معظم رهبری است پس سعی شود دقت عمل و خلوص نیت چند برابری داشته باشیم. نمایند امداد حاج محمود است ولی در واقع همه شما کارکنان نماینده هستید.

حاج امیر اظهار داشت: منطقه ای که محروم بوده در حال حاضر افتخار همه استانها است و این یک مدال افتخار برای بشاگرد محصوب می شود.

وی گفت: کار امدادی و جهادی مرحوم حاج عبدالله والی که از بشاگرد شروع شد الان الگویی برای تمام کشور شده است که سرچشمه آن از بشاگرد شروع شد.

امیر والی با اشاره به اینکه حاج محمود با عشق و علاقه با پرسنل این اداره کل کار می کند و ادامه دهنده همان راه مرحوم حاج عبدالله است، افزود: درب اتاق حاج محمود همیشه به روی همه پرسنل و مددجویان باز است و سابقه ندارد که این درب بسته باشد.

گفتنی است که تنها استانی که دو اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد هرمزگان است. “اداره کل استان هرمزگان و اداره کل شهرستان بشاگرد”

 

منبع: بشاگرد نيوز





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: حاج محمود والی،کمیته امداد امام خمینی (ره)،کارکنان امداد بشاگرد، فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com